Hinnakiri ja tellimisankeet
Mängud lasteaias ja 1.-4. klassides
€55Peateemad: küberkiusamine, valeinfo internetis, digiturvalisus
Grupikoolitus haridustöötajatele
€1000Tartu Ülikooli täiendkoolitus annab ülevaate laste internetikasutusest ning praktilisi nippe ja vahendeid meediaõpetuse mängustamiseks lasteaias ning koolis.
Mängude tellimine on lihtne
Leia meid instagramist
Digiturvalisuse mängudes on osalenud rohkem kui 10 000 rahulolevat last!
Siin on paari õpetaja tagasiside
Tänan meie kooli õpilaste digioskuste arendamise toetamise eest! Lapsed olid rõõmsameelsed ja koostööaltid. Õpetajate tagasiside on positiivne. Mängud, mida tehti olid põnevad, lapsi motiveerivad ja koostööle kutsuvad. Usun, et koolitus oli lastele kasulik ja tore vaheldus traditsioonilises õppetöös
Konguta Kooli juht Liina Tamm
Digiturvalisuse teemal arutlemine on tänapäeva laste jaoks väga vajalik. Koolitaja Inger sai lastega kiiresti kontakti, juhendamine oli lihtne ja eakohane. 4.b klassi õpilastel oli võimalus kaasa rääkida ja oma arvamust avaldada. Teda kuulasid nii juhendaja kui kaasõpilased. Mängud olid õpetlikud ja võimaldasid palju liikumist.
Võru Kreutzwaldi Kooli õpetaja Eve Jurask
Kasu lastele
1. Internetiohutuse õppesse on kaasatud ka lapsed, kellel veel veebiga kokkupuuteid pole.
2. Mängud aitavad mõista ja valmistuda tulevasteks olukordadeks internetikeskkonnas.
3. Mängude käigus saavad lapsed praktilisi soovitusi, kuidas internetiriske ära tunda ja nendega iseseisvalt toime tulla.
4. Mängud arendavad empaatiavõimet ja ennetavad küberkiusamist.
Kasu haridusasutusele
1. Mängude tellimine tõstab meediahariduse taset ja ulatust noorimas eagrupis, kelleni sellised algatused harva ulatuvad.
2. Mängud on äärmiselt tõhus vahend lastega internetikasutuse teemal vestlemiseks ilma, et see mõjuks intervjueerimisena, kus lapsed kipuvad andma sotsiaalselt soovitud vastuseid ega räägi oma kogemustest nii nagu need tegelikult on.
3. Mängude käigus tuleb tihtilugu ilmsiks teavet, mida lapsevanemad ei julge/taha/oska õpetajatele laste internetikasutuse kohta jagada, kuid mis lapse käitumist lasteaias või koolis mõjutab. Edaspidi saavad õpetajad nende teemadega eakohasel moel edasi tegeleda ja vajadusel vanematega vestelda.
4. Et täiskasvanute ja laste meediakasutus erineb üsna tugevalt, siis saavad mänge pealt vaatavad õpetajad infot selle kohta, kuidas laste lemmikmängud ja sotsiaalmeediaplatvormid töötavad.
5. Arutelupõhiste mängude ajal saavad õpetajad vahetult jälgida tõhusaid ning teaduspõhiseid meediapädevuse õpetamise meetodeid ning soovi korral küsida lisamaterjale, et sarnaseid tegevusi tulevikus ka ise läbi viia.